poniedziałek, 2 stycznia 2017

Mój makijaż na sylwestra

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że dobrze bawiliście się w Sylwestrową noc. Ja spędzałam ją z mężem w domu, ale to nie zwolniło mnie z tego żeby się wystroić ;-)



Lista kosmetyków:

TWARZ:
- Krem BB Idealic Tołpa
- Clearing Petit BB Holika Holika
- Korektor MAC Pro Longwear NW 20
- Puder sypki NARS Light Reflecting Seting Powder
- Bronzer Benefit Hoola
- Róż Chanel Coco Code Blush Harmony
- Rozświetlacz MAC Soft & Gentle

OCZY:
- Eye Tint Giorgio Armani, Rose Ashes II
- Kredka Chanel Stylo Yeux Waterproof, 931 Noir Petrole
- Cień Make Up Geek, Corrupt
- Cienie MAC, Everyone's Darling, Deep Damson
- Cień MAC Dazzle Shadow, Last Dance
- Eyeliner Astor, Eye Artist Stimulong Serum
- Brwi: kredka Golden Rose Longstay Precise Browliner 104

USTA: 
- Pomadka YSL Rouge Volupte Shine, 8 Pink In Confidence

4 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)