sobota, 28 stycznia 2017

Makijaż Studniówkowy Natalii

Witajcie. Natalię juz znacie z moich wcześniejszych makijaży, bo jest profesjonalną modelką, którą malowałam nie raz do sesji zdjęciowej. Zaufała mi w swój ważny dzień, studniówkę z czego jestem ogromnie szczęśliwa, bo malować ją to sama przyjemność. Natalka oczekiwała ode mnie dosyć mocnego makijażu oczu w złocie, brązie i czerwieni. Miał nawiązywać do złotych butów i czerwonej sukienki. Mam nadzieję, że podoba Wam się makijaż, bo modelka jak widać jest przepiękna.




Lista kosmetyków:

TWARZ: 
- Blue Serum Chanel
- Krem BB Idealic Tołpa 
- Baza MAC Prep + Prime Natural Radiance, Pink
- Podkład rozświetlający Mary Kay, Ivory 3
- Korektor MAC Pro Longwear NW 20
- Puder sypki Kryolan Anti Shine
- Bronzer Benefit Hoola 
- Róż Chanel Coco Code Blush Harmony 
- Rozświetlacz MAC Soft & Gentle 

OCZY:
- Baza MAC 24-hour Extend eye base 
- Pro Longwear Paint Pot MAC, Painterly
- Kredka Chanel Stylo Yeux Waterproof, Noir Petrole 
- Paleta Make Up Revolution, I love make up, Naked Chocolate
- Cienie Chanel Les 4 Ombres, Candeur et Experience
- Cienie Chanel Les 4 Ombres, Codes Elegants 
- Eyeliner MAC, Black Track
- Jedwabne kępki rzęs
- Brwi, żel Golden Rose

USTA:
- Konturówka Essence, 11 In the nude
- Pomadka YSL Rouge Volupte Shine, 8 Pink In Confidence 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)