poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Podsumowanie Marca 2015


Witajcie! Pomyślałam, że na koniec każdego miesiąca zbiorę w jednym poście podsumowanie. Będzie to przypomnienie, a także myślę, że przyda się tym z Was, które przegapiły któryś wcześniejszy post. Dlatego dziś, mimo, że ze sporym opóźnieniem podsumujemy marzec. Był to dla mnie miesiąc zmian oraz wyczekiwania. Jak obserwujecie mnie na Instagramie wiecie, że zmieniłam pracę. Pewnie dlatego też przez ostatni tydzień nie było mnie na blogu. Dużo się uczę i muszę wpaść w nowy rytm. Mam bardzo fajne zmiany, dlatego myślę, że łatwo mi będzie utrzymywać tu aktywność. Cieszę, że, że w marcu ukazało się tu 10 postów. Jak na ostatni okres to dla mnie całkiem fajny wynik. Cieszę się również, że jesteście ze mną.


Podsumujmy marzec:

Najbardziej pracochłonne dla mnie posty to oczywiście pełne tutoriale makijażowe. W marcu zrobiłam dla Was cztery takie makijaże. Przypomnijmy jakie:



Fioletowo ognisty makijaż wykonany cieniami foliowymi Make Up Geek oraz paletką Vegas Lights również z MUG: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/makijaz-make-up-geek-folie-i-paletka-vegas-lights


Wieczorowa odsłona rozświetlonego smokey eye z nutą fioletu. Użyte cienie to również w większości moje ulubione Make Up Geek: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/romantyczne-rozswietlone-smokey-eyes




Wiosenna propozycja makijażu z niebieską kreską w towarzystwie brzoskwini i rozświetlającej zieleni. Uzależnilam się od cieni Make Up Geek, bo tu również użyłam głównie tej marki: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/wiosenna-niebieska-kreska



Kolejny wiosenny makijaż. Tym razem do cieni MUG dodałam cienie marki Glazel. Makijaż bardzo spontaniczny, miałam zamiar zrobić kolorowe smokey, ale wyszła taka oto "oszukana" kreska: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/oszukana-granatowa-kreska-z-zielonym-akcentem


Jakoś chyba w połowie miesiąca zapytałam Was czy chciałybyście czasami oglądać na moim blogu pełne, skończone makijaże. Oszczędza mi to czas i byłam bardzo zadowolona, że wyraziłyście taką chęć. Dlatego oprócz powyższych tutoriali powstały dwa posty makijażowe.


Pokazałam Wam w skrócie mój najczęściej noszony makijaż dzienny, w którym główną rolę gra ostatnio cudowna szminka z MACa Flaut Out Fabulous: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/mega-szybki-makijaz-dzienny-z-mac



Dodatkowo zrobiłam na szybko zdjęcia kolejnego makijażu wiosennego. Tutaj głównie posłużyły mi cienie Miyo oraz pyłek Inglota nr 71: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/zoto-rozowy-wiosenny-makijaz


Kolejną grupą postów są u mnie recenzje. W marcu napisałam dwie obszerne recenzje na temat zestawów pędzli Real Techniques: Nic's oraz Sam's Picks oraz kilka słów o mojej ostatnio ulubionej maskarze od Inglota Perfect Length & Define.


perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/real-techniques-nics-picks-recenzja


perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/real-techniques-sams-picks-recenzja


perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/inglot-perfect-length-mascara-recenzja


Na koniec marca byłam jedną z siedmiu blogerek zaproszonych na wiosenny Event w firmie Clerena. Było mi ogromnie miło i czułam się mega wyróżniona. Cieszę się, ze szybko udało mi się napisać relację i podsumować całe spotkanie w zdjęciach. Starałam się nie rozstawać się z aparatem. Sami zobaczcie jak było, bo pod linkiem jest więcej zdjęć: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2015/03/wiosenne-popoudnie-z-clarena-relacja-ze-spotkania


Tak właśnie minął mi marzec. Nawet nie zauważyłam, że już święta, bo początek kwietnia zaczął się tak intensywnie, że ledwo nadążam. Jak podoba się Wam takie podsumowanie? Robić takie co miesiąc?
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O taak ;) Teraz próbuję zebrać tyłek żeby takim fajnym postem za miesiąc ;)

      Usuń
  2. Makijaż jest jak zwykle olśniewający;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) nieskromnie powiem, że dla mnie też to jeden z ulubionych i mimo niecodziennego połączenia kolorów bardzo dobrze się w nim czułam :-)

      Usuń
  4. bardzo fajne takie podsumowanie miesiaca. :) ciekawy pomysl.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)