wtorek, 24 marca 2015

Oszukana Granatowa Kreska z Zielonym Akcentem


Hej! Przy okazji urlopu postanowiłam nadrobić odrobinę posty na blogu. Zapraszam Was dzisiaj na tutorial makijażu. Na początku pomysł był na granatowe smokey eye z rozświetlonym na zielono wewnętrznym kącikiem. Wyszło jak zawsze przy okazji mojego kombinowania coś innego. Postanowiłam zrobić coś mniej oczywistego i pokazać Wam inną technikę niż dotychczas. Taka forma makijażu będzie idealna dla tych z Was, które mają opadającą powiekę. Zapraszam na makijaż:

1. Jak zawsze podkreślam brwi Aqua Brow 30, zestawem do stylizacji brwi z Pierre Rene i Brow Set Gel z MAC. Powieki zabezpieczam bazą z Inglota Eyeshadow Keeper oraz wyrównuję koloryt Paint Potem z MACa w odcieniu Painterly.


2. Załamanie powieki zaznaczam cieniem Make Up Geek Creme Brulee.


3. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję kreskę czarną kredką Glazel i rozcieram ją ku górze.


4. Na kredkę nakładam granatowy matowy cień Glazel (niestety nie mam numeru na opakowaniu) starając się utrzymać koniuszek kreski bez jego roztarcia. Tworzę szpic jak na zdjęciu. Samą granicę załamania powieki delikatnie rozcieram cieniem Make Up Geek Cupcake.


5. Na środek powieki ruchomej nakładam odrobinę cienia Kobo 123 mono.


6. Wewnętrzną część powieki ruchomej maluję kredką NYX w odcieniu Milk, na nią nakładam foliowy cień Make Up Geek Jester, zaś sam wewnętrzny kącik rozjaśniam pyłkiem Kobo 504 Mint Cream.


7. Dolną powiekę na całej jej długości zaznaczam cieniem Make Up Geek Creme Brulee. Wewnętrzną część cieniem foliowym Jester i łączę go z pyłkiem Kobo w wewnętrznym kąciku. Linię wodną maluję beżową kredką Inglot, Kohl 05.


8. Tuszuję rzęsy maskarą Inglot Perfect Length&Define i przyklejam sztuczne rzęsy Ardel, Demi Wispies, które przecięłam na pół. Makijaż oczu jest gotowy.





Kosmetyki, których użyłam na twarz to:

- Podkład Gosh X-Ceptional Wear
- Korektor MAC Pro Longwear NW15
- Puder Ben Nye, Fair
- Pudry do Modelowania Twarzy Inglot, 503, 502 i 505
- Rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinish, Lightscapade
- Róż Inglot AMC 123

Na usta nałożyłam pomadkę z Avon Zmysłowa Przyjemność, Tawny Rose.







Jak podoba się Wam taki wiosenny makijaż? Robiłyście u siebie kiedyś taką "oszukaną" kreskę?
Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze:

  1. Świetny makijaż. Kolor szminki 100 % w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wyszła na trochę cieplejszą niż jest w rzeczywistości, bo muszę jeszcze odkryć dlaczego mój aparat zawsze ociepla zdjęcia, ale kolor jest piękny ;)

      Usuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem jak świetnie się prezentuje ten make up :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)