niedziela, 11 stycznia 2015

Błękitny Makijaż z Kolorowymi Akcentami - tutorial


Witajcie Kochani. Po Waszym odezwie na moją recenzję i makijaż z użyciem kosmetyków Astor (link: astor-druga-paczka-ambasadorki-makijaz-i-recenzja) tak bardzo się zmotywowałam, że postanowiłam zebrać się do kupy i przygotować dla Was makijaż krok po kroku. Miałam przygotowany pomysł już bardzo dawno temu. Początkowo miał dawać trochę inny efekt, ale ostatecznie wyszło dość lekko, kolorowo i błyszcząco. Jeśli się Wam podoba to zapraszam na etapy jego wykonania:

1. Zaznaczam brwi za pomocą cienia w kremie Color Tattoo w odcieniu Permament Toupe i Zestawu do Stylizacji Brwi Pierre Rene. Powiekę zabezpieczam bazą pod cienie z Make Up Revolution.


2. Przestrzeń pod łukiem brwiowym matowię beżowym cieniem Inglot 353 oraz zaznaczam załamanie powieki cieniem Make Up Geek Cupcake.


3. Pogłębiam załamanie powieki fioletowym cieniem Inglot 71.


4. Całą powiekę ruchomą maluję cieniem Make Up Geek Mermaid. Poprawiam poprzednie cienie łącząc wszystko i nadając płynnych przejść. Beżowym cieniem Inglot 353 wyostrzam linię z zewnętrznej części powieki.


5. Pyłkami Glazel z wieżyczki Tropic dodaję trójwymiaru makijażowi. W wewnętrznym kąciku ląduje złoty, zaś w zewnętrznym ciemnoniebieski pigment.


6. Dolną powiekę od zewnętrznej części zaznaczam cieniem Inglot 71, zaś środkową część cieniem Make Up Geek Mermaid. Łączę w wewnętrznym kąciku złotym pyłkiem Glazel.


7. Czarnym Eyelinerem w żelu Maybelline Lasting Dramma rysuję cieniutką kreseczkę przy górnej linii rzęs. Nad nią pociągam grubiej eyelinerem w kałamarzu Inglot nr 27.


8. Tuszuję rzęsy maskarą Inglot z grzebyczkiem Perfect Lengh & Define i makijaż oczu jest gotowy. Oto efekt końcowy:





Do makijażu twarzy użyłam:

- Podkład Mineralny Kryjący Annabelle Minerals, Golden Fairest
- Korektor Mineralny Annabelle Minerals, Medium
- Korektor pod oczy High Definition, Hean
- Pudry do Modelowania HD Inglot, 502, 505
- Róż do Policzków, Inglot AMC 123
- Cień Inglot 395, jako rozświetlacz

Na usta nałożyłam szminkę Rimmel by Kate 103.





Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój makijaż, Jest trochę na przekór pogodzie, którą mamy za oknem, bardzo lekki, błyszczący i pozytywny. Jestem ciekawa na jaką okazję byście go wybrały. Mam w planach zrobić jeszcze kilka tutoriali: jesienny, studniówkowy i może również dzienny. Trzymajcie kciuki żeby wszystko wypaliło.

Jeśli podoba Wam się ten makijaż to będzie mi bardzo miło jak wejdziecie na stronę Make Up Geek i klikniecie serduszko. To nic nie kosztuje, nie trzeba się logować, a mi zależy żeby jak najwięcej osób mogło zobaczyć moje makijaże.

Link do dzisiejszego makijażu: makeupgeek.com/idea-gallery/look/blue-lagoon-31/

Link do mojej całej galerii: makeupgeek.com/members/AgaM/looks/


Przy okazji zapraszam Was na mój Instagram, bo tam na bieżąco możecie śledzić nowości i nowinki z codzienności.

http://instagram.com/agatakorneluk


Pozdrawiam Was serdecznie!

3 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)