niedziela, 9 listopada 2014

Jak Podkreślam Brwi? - Aktualizacja

 

Witam serdecznie! Od mojego ostatniego posta o brwiach minęło sporo czasu. Znacznie zmieniła się moja metoda podkreślania brwi, dlatego postanowiłam nagrać aktualizację. Mam wrażenie, że teraz wyglądają bardziej naturalnie, ale mimo wszystko są podkreślone mocniej, wpisując się w ostatnie trendy.

Jeśli śledzicie mojego bloga od początku, wiecie, że miałam spore problemu z brwiami. Mam wrażenie, że teraz te problemy zostały rozwiązane. Coraz częściej słyszę komplementy na temat moich brwi. Nie ukrywam, że moją inspiracją jest Maxineczka, KatOsu i Zmalowana razem wzięte. Mimo wszystko myślę, że wypośrodkowałam wszystkie ich metody i stworzyłam swoją.

Jeśli chcecie zobaczyć jak od jakiegoś czasu podkreślam swoje brwi, zapraszam do obejrzenia filmu:



Poprzednia metoda, jak teraz na nią patrzę miała sporo minusów, ale mimo wszystko zapraszam Was do przeczytania poprzedniego posta. Była w nim cała teoria jak stworzyć swój kształt, a teoria do tej pory się nie zmieniła: [link] - jak-podkreslic-brwi-video


Tak jak wspominałam, do makijażu moich brwi zmieniły się głównie kosmetyki. Mój Aqua Brow z MUFE stał się za ciemny po rozjaśnieniu włosów, a nie chciałam wydawać za dużo pieniędzy, bo jeszcze nie wiem czy nie wrócę do ciemnych.

Padło na znany już chyba wszystkim cień w Kremie Maybelline Color Tattoo w kolorze Permanent Toupe.

Dodatkowo dla wycieniowania brwi używam świetnego zestawu z Pierre Rene Eyebrow Set. Posiada on kilka kolorów cieni, którymi można pięknie wymodelować i wycieniować brwi oraz bardzo fajny wosk, utrwalający włoski. Bardzo pomocnym kosmetykiem przy brwiach jest również korektor, którym doprecyzowuję rysunek, głównie przy dolnej granicy brwi.

Aktualnie używam korektora z Hean High Definition w kolorze Porceline, ale rewelacyjnie sprawdzał się też korektor Collection Lasting Perfection w kolorze Fair, który niestety mi się skończył.

Jeśli chodzi o samą pielęgnację to codziennie smaruję je tylko olejkiem rycynowym. Z tego co widzę po zdjęciach to nie urosły bardzo już od jakiegoś czasu. Ale mimo wszystko się nie poddaję i zapuszczam dalej. Już nie pamiętam kiedy moje brwi widziały pęsetę,  bo w tej chwili praktycznie w ogóle ich nie reguluję.

Kosmetyki te pozwalają mi na bardzo trwały i ładny makijaż brwi.


Teraz mam jeszcze dla Was kilka zdjęć z oczywiście z aktualnym stanem moich brwi:

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/08/elegancki-makijaz-pastelowy.html
Kliknij na obrazek żeby obejrzeć tutorial do tego makijażu.

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/08/elegancki-makijaz-pastelowy.html
Kliknij na obrazek aby obejrzeć tutorial do tego makijażu.

Jestem ciekawa co myślicie o mojej aktualnej metodzie.
Podzielcie się jakimi kosmetykami Wy podkreślacie brwi.
Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. masz piękny kształt brwi ! mega !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Chociaż myślę, że to bardziej kwestia podkreślenia, bo naturalne nie sią ąz tak ładne ;P

      Usuń
  2. Dla mnie numerem jeden do brwi jest farbka make up forever oraz żel eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Aqua Brow to również na dobrą sprawę mój numer jeden, ale tak jak pisałam - eksperymentuję z kolorem włosów i nie chcę wydawać na niego sporych pieniędzy, bo możliwe, że znowu przyciemnię włosy ;)

      Usuń
  3. Ja nie lubię rano spędzać większości czasu przed lustrem dlatego używam jednego cienia dopasowanego do koloru brwi i to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szybki codzienny makijaż to u mnie schodzi się wbrew pozorom też dość szybko ;) Ale często sam cień wystarczy ;)

      Usuń
  4. Hmm u mnie ten Color Tattoo w ogóle się na brwiach nie sprawdza... Nie lubię tego odcienia. Brwi podkreślam ostatnio Archery z Soap and Glory. Totalne cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on chyba nie jest dostępny w Polsce? O marce słyszałam, ale nie miałam nigdy do czynienia :(

      Usuń
  5. Na instagramie widziałam że masz zamiar wrócić do grzywki .
    Nie robiłabym tego na Twoim miejscu ,w kręconych włosach wyglądasz super.
    Loki łagodzą Twoje ostre rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... za późno ;) Ścięłam grzywkę, ale to nie zmienia faktu, że będę kręcić sobie nadal włosy ;)

      Usuń
  6. Wyglądasz jak ktoś znany;). Aktorka, której nazwiska nie mogę sobie przypomnieć;). Lubię Twoja twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem teraz ciekawa kogo Ci tak przypominam ;) Miło mi słyszeć takie rzeczy :)

      Usuń
  7. ja lekko przeczesuje brwi tylko tuszem i to mi na razie wystarcza :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mimo wszystko wolę swoje naturalne brwi ;)) .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)