poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ambasadorka Piękna Astor - Pierwsza Paczka i Perwsze Wrażenie


Witajcie! Jeśli śledzicie mnie na Instagramie na pewno wiecie, że zostałam laureatką konkursu Astor. Dzięki pomocy Ewy Mickiewicz, modelki Olesii Nosenko oraz fryzjerki Agatki Janoszczyk powstała sesja konkursowa. Dziewczyny, bardzo dziękuję za pomoc! Wyniki zostały ogłoszone już jakiś miesiąc temu, długo czekałam na paczkę, bo w miejscu gdzie się przeprowadziłam strasznie działa poczta. Paczki nie dochodzą, awizo ginie w nieznanych okolicznościach. Na szczęście kosmetyki do mnie dotarły. Powiem szczerze, że Pierre Rene przyzwyczaił mnie do ogromnych paczek ambasadorskich, ale okazało się, że garstka kosmetyków od Astor jest niczego sobie. Same zobaczcie je w akcji w filmie prezentującym wszystkie kosmetyki w paczce. Od razu zawarłam pierwsze użycie i pierwsze wrażenie. Zapraszam do oglądania:



Co myślicie o tych kosmetykach? Używałyście? Macie ochotę zakupić? A może któryś z nich jest Waszym ulubieńcem?
Pozdrawiam ciepło!


Na koniec jeszcze moja praca konkursowa. Więcej zdjęć znajdziecie tutaj: perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/05/makijaz-na-konkurs-marki-astor

9 komentarzy:

  1. Wow praca konkursowa jest imponująca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, bardzo mi miło, że dostałam takie zaproszenie :) Odezwę się na facebooku :)

      Usuń
  3. Praca konkursowa jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca konkursowa, nie dziwię się, że wygrała :)
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)