wtorek, 6 maja 2014

Stabilizator do Brwi Miyo Clever Brow! - recenzja


Hej Dziewczyny! Dziś przygotowałam dla Was szybką recenzję produktu Miyo, bez którego ostatnie nie wyobrażam sobie swojego makijażu brwi. Wiele się zmieniło od mojego ostatniego filmu na ten temat, który możecie obejrzeć tutaj: http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2013/08/jak-podkreslic-brwi-video.html
Przede wszystkim jeśli chodzi o produkty, bo już nie wypełniam brwi cieniami, a farbką do brwi Aqua Brow z Make Up For Ever, a moim ostatnio ulubionym stabilizatorem do brwi jest produkt, któremu poświęcona jest ta recenzja. Ten poprzedni nie umywa się do Clever Brow z Miyo, a to dlaczego przeczytacie w dalszej części artykułu.


Przede wszystkim Stabilizator Clever Brow jest zamknięty w poręcznym opakowaniu. Jego szczoteczka nie jest duża, jest sztywna i precyzyjna. Sam produkt to półpłynny żel o zabarwieniu lekko czarnym. Jednak nie jest on na tyle intensywny aby stworzyć nienaturalne podkreślenie. Można przy jego pomocy z łatwością ułożyć brwi, a moje należą do bardzo niesfornych. Gdy preparat przyschnie jest trwały cały dzień i nasze brewki nie wichrzą się, ani nie zmieniają kształtu. Właśnie togo potrzebowałam. Nie rozstaję się z tym produktem i używam go do mojego każdego makijażu, bo uważam, że podkreślone brwi są bardzo ważna w perfekcyjnym makijażu.


Mogłyście oglądać go w akcji w wielu moich poprzednich makijażach, tutaj przykłady:

Kliknij na obrazek żeby zobaczyć tutorial do makijażu, który Ci się podoba.

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/04/sleek-garden-of-eden-makijaz-i-krotka.html

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/04/wiosenny-makijaz-peggy-sage-krotka.html

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/04/wiosenny-makijaz-z-kolorowym-akcentem.html

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2014/04/moj-pierwszy-makijaz-cieniami-make-up.html

W każdym z tych makijaży na brwi nałożyłam stabilizator Miyo Clever Brow i myślę, że w porównaniu do tych poprzednich, gdzie używałam innego jest ogromna różnica i chyba nie zamienię już Miyo na żaden inny. Jeszcze jego niska cena jest po prostu niesamowita, więc nic tylko używać, zużywać i kupować ;)

http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2013/06/kolorowy-letni-makijaz-krok-po-kroku.html

Co myślicie o tym produkcie? Miałyście z nim kiedyś do czynienia? Skusicie się na jego zakup?
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Mam... choć muszę przyznać, że przez to, że jest rzadki jak woda nakłada mi się go za dużo i mam uczucie ściągniętej skóry na brwiach... ale może to też przez to, że to mój pierwszy taki produkt i nie bardzo mam wprawę w korzystaniu z takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję nim tylko włoski więc nie ściągał mi skóry... na początku faktycznie jest rzadki i trochę lejący dlatego wycierałam odrobinkę szczoteczkę, ale z czasem jak używam aplikuje już odpowiednią ilość produktu :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, jednak jakoś mnie nie przekonał do kupna ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja, muszę zapamiętać. Chętnie przetestuję jak wykończę żel z Wibo :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkt ale czy są inne kolory. Fajnie , że o tym produkcie napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są dwa kolory: czarny i brązowy :) Chociaż czarny nie daje mocnego barwienia, bardziej służy do ułożenia i trzymania włosków ;)

      Usuń
  5. Ja miałam tylko ten z Wibo i był ok, choć faktycznie widać ogromną różnicę w ujarzmianiu włosków bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Wibo nie miałam, ale w porównaniu do Catrice to niebo a ziemia ;) Lepszego on Miyo jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  6. widać ,że radzi sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, trzyma włoski na wodzy... ale czy są inne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, są dwa kolory: czarny i brązowy :)

      Usuń
  8. Muszę się rozejrzeć za czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)