piątek, 4 kwietnia 2014

Marcowy Haul Urodzinowy + video


Hej! Wiem, że dużą popularnością cieszą się tego typu filmu na YouTube, sama z resztą lubię je oglądać. Dlatego postanowiłam nagrać swój marcowy Haul z prezentami urodzinowymi i rzeczami, które sama sobie kupiłam. Mam nadzieję, że spodoba się Wam taka forma. Koniecznie piszcie czy nagrywać takich filmów więcej.



Lista kosmetyków o których opowiadam:
- Paletka Sleek Garden of Eden
- Żel pod prysznic i do kąpieli Teriple Moon, One Ginger Morning
- Balsam pod prysznic Nivea, masło kakaowe
- Maseczka Rozświetlająca Perfekta
- Maseczka Intensywne Nawilżenie i Dotlenienie Dermo Pharma
- Pomadki Kobo Fashion Colour: 110 Orange, 111 Coral Chic, 115 Nude
- Cień Rimmel Glam Eyes 500 Posh Pickoc
- Cień Essence Metal Glam Eyeshadow 03 Frosted Apple
- Pędzelek Kuleczka Essence

Który z kosmetyków Was zainteresował?
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Czekam na posta z tym makijażem <3 Jest świetny!
    Zapraszam na rozdanie urodzinowe :*
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, super nagrody :) Na pewno wezmę udział :)

      Usuń
    2. Cieszę się że wzięłaś udział i życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Paletka Sleeka jest na mojej chciejliście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sleek ♡
    Oj chce ja :)

    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)