środa, 12 marca 2014

Projekt Denko - edycja 3


Witajcie! Wreszcie znowu mogę nagrywać filmy. Ostatnie wydarzenia z mojego życia sprawiły, że musiałam ograniczyć się tylko do postów na blogu, ale wszystko jak zwykle dobrze się poukładało i nadszedł czas na nowy film. Mam nadzieję, że się stęskniłyście, bo ja bardzo. Jednak takie nagrywanie dla Was bardzo uzależnia, szczególnie, że na filmach możecie mnie poznać od tej strony jaka jestem normalnie. Fajnie jest wrócić na YouTube i zaprosić Was na nowy film. Tym razem trzeci już projekt denko:



Lista kosmetyków:

- Żel do mycia twarzy, Mincer, seria Anti Alergic
- Żel micelarny, Be Beauty
- Płyny micelarne, Be Beauty
- Woda różana
- Płatki kosmetyczne, Lidl
- Chusteczki do demakijażu, Lumene
- Płatki kolagenowe pod oczy z dynią, Montagne Jeneuse
- Płatki kolagenowe pod oczy, Pierre Rene Medic
- Kojący krem na dzień, seria naczynkowa, Bielenda Pharm
- Emoleum, krem nawilżający, Floslek Pharm
- Marion Spa, mikrodermabrazja do cery suchej i normlnej (3 częściowa)
- Oczyszczająca maseczka Noni Care
- Podkład Loreal True Mach
- Cień do powiek Espresso, Mary Kay
- Maskara 2000 Kalorii Max Factor
- Stabilizator do brwi, Catrice
- Flamaster rozświetlający nr 2 Mary Kay
- Balsam pod prysznic jedwabiste wygładzenie, AA Beautiful Body (recenzja tutaj: aa-beautiful-body-balsam-pod-prysznic)
- Szampon Vitalderm Arganowy
- Balsam do włosów EQulibra
- Farba do włosów Marion, czarna
- Farba do włosów Joanna bez amoniaku, Czarna orchidea

Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Zarówno płyn jak i żel micelarny z biedronki to moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie płyn też jest the best, ale z żelem się nie polubiłam ;)

      Usuń
  2. Nie znam drugiej tak sympatycznej osoby jak Ty :) aż miło tu wracać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę bardzo mi miło :) aż chce się więcej nagrywać i pisać :*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chusteczek do demakijażu nie używam na co dzień, tylko wtedy kiedy warunki nie pozwalają na zmycie makijażu wodą... najbardziej lubię zwykłe chusteczki dla niemowląt ;)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)