środa, 19 lutego 2014

Makijaż MIYO z Fioletowym Akcentem


Hej! dziś czas na kolejny tutorial z makijażem wykonanym cieniami do powiek OMG Miyo. Tym razem makijaż jest dość dzienny, ale charakteryzuje go mocny akcent fioletowy na dolnej powiece i rzęsach. jeśli jesteście ciekawe jak wykonać ten prosty makijaż, zapraszam do etapy jego wykonania:

1. Zaznaczam brwi Aqua Brow, włoski ogarniam Stylizatorem do brwi Miyo. Na powieki nakładam bazę Ingrid. Następnie na całą powiekę ruchomą górnej powieki aplikuję cień OMG Miyo nr 09 Champange.


2. W zewnętrznym kąciku nakładam cień nr 08 Coffee.  Staram się go mocno rozetrzeć, aby uzyskać delikatną mgiełkę koloru z koncentracją w pobliżu załamania powieki.


3. Kredką Blackmaniac z Miyo rysuję cienką kreseczkę wzdłuż górnej linii rzęs i rozcieram ją tym samym brązem, który używałam wcześniej.


4. Teraz czas na dolną powiekę. Od wewnętrznego kącika robię przejście kolorów zaczynając od: 10 Dream, 15 Bubblegum, 14 Passion, 40 Ambition.


5. Na rzęsy nakładam Balsam do rzęs z Pierre Rene Medic. Dzięki niemu kolor rzęs będzie bardziej intensywny. Dodatkowo linię wodną rozjaśniam beżową kredką Angel z Miyo.


6. Rzęsy tuszuję maskarą Gosh Magic Duo w kolorze Deep Peaceful Purple. Makijaż oczu jest gotowy.





Niestety zabrakło mi czasu na zrobienie zdjęć całego makijażu, ale na buzię użyłam:
- Podkład Skin Balance, Pierre Rene. Nr. 20 i 23 w proporcji 1:1/3
- Puder Ben Nye
- Bronzer Sun Kissed, Miyo
- Jako róż, cień do powiek OMG Miyo, 15 Bubblegum
- Jako rozświetlacz, cień do powiek OMG Miyo, 05 Gold Dust
Na usta nałożyłam błyszczyk Celia Delice nr. 15.


Jak Wam się podoba taki niestandardowy makijaż? Jest idealny dla posiadaczek zielonych oczu i opadającej powieki.

Zachęcam do serduszkowania jeśli podoba się Wam makijaż: makeupgeek.com

Pozdrawiam ciepło!

9 komentarzy:

  1. Jak ślicznie! chyba muszę zainwestować w niebieski tusz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to fioletowy tusz, nie niebieski ;) Może na zdjęciu tak wygląda, ale wiadomo, że zdjęcia czasami przekłamują kolory ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Pięknie :D Muszę też popróbować z fioletowym tuszem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie :) Można całą powiekę pomalować w brązach, a dodać sam akcent kolorystyczny na rzęsy i będzie wyglądało na prawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i like it! kocham niebieskie tusze. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż oczka :) super rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor rzęs, mi zamarzył się kolorowy tusz na lato i na pewno jakiś kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieskie rzesy :D Oh lalala :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)