środa, 29 stycznia 2014

Test na żywo: Podkład Iwostin - Correctin Cappilin


Witajcie! Jeszcze nie przysiadłam do publikacji relacji z sobotniego spotkania blogerek, ale już zabrałam się za testowanie prezentów, które dostałyśmy. Na pierwszy ogień poszedł podkład Iwostin Correctin Cappilin. Wzmacniający, trwale kryjący do cery naczynkowej. Postanowiłam nagrać na początek szybki film z testem na żywo, na który dziś Was zapraszam.



Na mnie ten podkład zrobił na prawdę dobre wrażenie, a na Was? Używałyście go? Znacie? Co o nim myślicie?
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ja dostałam do cery wrażliwej...niestety będziza ciemny ciut odcień teraz jest ...ale na lato jak znalazł będzie dla mnie! Wypróbowałam także i fajnie się zapowiada...jestem mile zaskoczona także tym produktem :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. na mnie także,spodobał mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak slicznie wygladasz! jak laleczka, sliczny sweterek, bardzo twarzowy <3 ja wlasnie tez testuje ten podklad, nie jest zly ale sciera mi sie po jakims czasie niestety...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)