wtorek, 21 stycznia 2014

Projekt Denko: Edycja 2


Hej! Mija miesiąc od ostatniego filmu z projektem denko. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że uzbierałam kolejną sporą garść kosmetyków, które wykończyłam. Dlatego zapraszam do obejrzenia co takiego już wyrzucam, co polubiłam, a co używałam do stóp zamiast do twarzy. Miłego oglądania!



Postaram się denkować dalej jeśli chcecie oglądać takie filmy. Mi się to podoba, bo mam motywację do tego żeby nie zostawiać odrobiny na dnie i przechodzić do kolejnego kosmetyku. Dzięki temu nie robi mi się bałagan na półce w łazience i nie wyrzucam niedokończonych kosmetyków po roku ich leżakowania w łazience.

A Wy? Staracie się denkować kosmetyki?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)