środa, 6 listopada 2013

Śliwkowe Smoky Eyes + video

Cześć! Zapraszam dziś na makijaż zainspirowany tegorocznymi jesiennymi trendami. Jak wspominałam Wam w tagu o jesieni w tym sezonie ubóstwiam fiolet na powiekach, a szczególnie w formie przydymionego oka. Pomyślałam, że do tej pory nie pokazywałam Wam jak zrobić smoky eyes, a kilka z Was mnie o to prosiło, więc mam nadzieję, że przyda Wam się ten tutorial.
Oczywiście swoje smoky możecie zrobić w każdym innym kolorze, ja wybrałam fiolet, bo jest szalenie modny, bo bardzo lubię ten kolor i cudownie podkreśla moją zieloną tęczówkę oka. Zapraszam do oglądania:



Kosmetyki, które użyłam do zrobienia makijażu:

Twarz:
- Kryjący Podkład Gosh
- Korektor Bourjuois Halthy Mix
- Puder Ben Nye, Fair
- Puder Brązujący Gosh
- Mineralny Róż Mary Kay, Shy Blush

Oczy:
Brwi: Aqua Brow, Make Up For Ever
- Baza na powieki Ingrid
- Czarna Kredka Jelly Pong Pong
- Cień Loreal Color Apeal Trio, nr. 340 Violet (cień nr. 1)
- Cień Mariza, Śmietanka
- Wieżyczka pyłków Glazel, Orient (jasny pomarańcz)
- Tusz do rzęs Gosh, Amazing

Usta:
- Kem Uniwersalny Oriflame, czekolada

Jeszcze kilka zdjęć makijażu:





Jak Wam się podoba makijaż? Dajcie znać koniecznie!
Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia w kolejnym filmie i poście :)

6 komentarzy:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)