wtorek, 13 sierpnia 2013

Makijaż na upały + video


Witajcie! Ostatnio lato nas rozpieszcza pogodą. Upał jak upał w końcu mamy taką porę roku. Narzekam tylko jeśli w pobliżu nie ma wiatraka i szklanki wody lub soku pomidorowego. W makijaży postawiłam na minimalizm, bo nie chce mi się nawet nakładać podkładu w płynie, który jest jednak odrobinę ciężki jak na taką pogodę. Pomyślałam, że może zainteresować Was co robię aby mój makijaż wyglądał dobrze i sprawdzał się w lecie. Przygotowałam dla Was filmik, w którym pokazuję jaki makijaż wykonywałam w ostatnich paru dniach. Mimo, że teraz odrobinę się ochłodziło, to prognozy zapowiadają kolejną porcję ciepła, więc na pewno to Wam się przyda.
Zapraszam na film:



Lista kosmetyków jakie użyłam w wykonaniu tego makijażu:

Twarz:
- Beztłuszczowy żel nawilżający Mary Kay
- Baza korygująca Pure Colors Ikor
- Mineralny podkład pudrowy Mary Kay, odcień Ivory 2
- Róż do policzków Pure Colors Ikor, nr.30 Passion Pink

Brwi:
- Matowy cień do powiek Inglot nr. 360
- Mineralny cień Mary Kay Espresso
- Żel do brwi Catrice Eyebrow Filler

Oczy:
- Cień Madame L'ambre nr.15
- Matowy cień do powiek Inglot nr. 359
- 5 cień od góry w wieżyczki Tropic Glazel
- Duraline Inglot (razem z cieniem Glazel stworzyłam nim  kreskę)
- Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calories

Usta:
- Pomadka Rimmel nr. 103

Zapraszam jeszcze na zdjęcia makijażu:






Tak dodatkowo pokaże Wam zdjęcie z niedzielnej wycieczki. Zrobiłam taki sam makijaż i możecie sami ocenić jego trwałość. Zdjęcie zrobione zostało pod koniec kajakowego rejsu. Przepraszam za minę, ale nie miałam już siły na uśmiech ;)


Jak Wam się podoba makijaż? Zapraszam do komentowania.

11 komentarzy:

  1. ale masz śliczne rzęsy ! filmik obejrzany, jesteś przesympatyczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż jak każdy Twój przepiekny, jestem fanką ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż ale nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie Ci w takim makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w upały w ogóle rezygnuję z makijażu, zwłaszcza jeśli jadę nad wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje minerałki tez długo się utrzymują, próbowałaś Ery Minerals?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie słyszałam o tej firmie, ale jeśli mówisz, że są fajne zainteresuję się nimi i o nich poczytam :) Można je gdzieś przetestować?

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)