wtorek, 9 kwietnia 2013

Manicure - Różowo mi!

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia mojego dzisiejszego manicure z opisem krok po kroku jak go wykonałam. Moje paznokcie już trochę odżyły po zimie, przestałam je obgryzać miesiąc temu i z tej okazji postanowiłam ładnie je ozdobić. Jak się Wam podobają?


Oto zestaw za pomocą którego wykonałam manicure:


1. Na początek wycięłam skórki i opiłowałam paznokcie pilniczkiem.
2. Następnie pokryłam je jedną warstwą diamentowej odżywki Eweline.
3. Paznokcie u małych i wskazujących palców pomalowałam dwiema warstwami Szybkoschnącego Lakieru do paznokci NTN by Allepaznokcie nr. 23. Jedną warstwę lakieru zaaplikowałam ma paznokcie palców serdecznych.
4. Paznokcie u palców środkowych i kciuków pomalowałam dwa razy lakierem Oriflame Pure Colour Florian Nail Polish. On był z jakiejś limitowanej kolekcji.
5. Paznokcie u palców serdecznych pokryłam klejem do paznokci i zanurzyłam je z białym brokacie. Prawdopodobnie też pochodzi z Allepaznokcie, ale nie jestem w stanie Wam powiedzieć dokładnie.
6. Na wszystkie paznokcie nałożyłam jedną warstwę Top Coat Mary Kay.
7. Zakropliłam na każdy paznokieć wysuszacz do lakieru Oriflame.
8. Ewentualne niedoskonałości w malowaniu usunęłam Korektorem do lakieru Oriflame.
9. Na skórki położyłam odrobinę oliwki.
10. Baaardzo długo czekałam aż wszystko ładnie wyschnie, ale chyba było warto :)


13 komentarzy:

  1. ooo super :) wg mnie możesz robić więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Bardzo rzadko maluję paznokcie, bo mi się zwyczajnie nie chce.. ale zobaczę co da się zrobić ;)

      Usuń
  2. jak słodziusio :) uwielbiam różowy kolor!!! :D a ten brokat na serdecznym palcu super wygląda. ostatnio ciągnie mnie w tą stronę (brokaty, perłowe zdobienia itp.) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biały brokat prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się to wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje już takich paznokci ;) Bardzo ładne kolorki, tylko zadbaj trochę bardziej o skórki np. smaruj je oliwką bo z tego co widzę to masz zaczerwienione, ale efekt bardzo ładny Ci wyszedł:) Oby tak dalej kochana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam bardzo wrażliwe skórki. Zaraz po wycinaniu właśnie wyglądają na bardzo zaczerwienione. Muszę wyrobić w sobie nawyk smarowania ich oliwką albo chociaż kremem. Dzięki za radę :*

      Usuń
  6. podoba mi się palec serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak można tak ohydne pazury pokazywać i się jeszcze zachwycać?! zrób porządny manicure! a potem usuń nadmiar lakieru ze skórek! trzeba mieć ładne dłonie- piękne paznokcie by prezentować lakiery ! ! ! aż źle się robi widząc tak straszne łapy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, bez emocji :P Ne jestem "paznokciowa", ten manicure został zrobiony na próbę... Paznokci nie mam w dobrym stanie, bo gryzłam jak najęta od zawsze :P
      Widuję gorsze manicury na blogach, więc aż tak mi nie wstyd udostępniać takich zdjęć :P

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)