poniedziałek, 18 marca 2013

Makijaż wiosenny "krok po kroku"

Mimo nagłego ataku zimy, dzisiaj wyjątkowo pięknie świeciło słońce. To zainspirowało mnie do zrobienia bardzo wiosennego, kolorowego makijażu. Światło było niczego sobie, jednak zdjęcia nie wyszły mi tym razem za dobrze, dlatego wrzucam Wam mniejsze rozmiary niż do tej pory.



































 Jeśli podoba Wam się powyższy makijaż, zapraszam na kolejne etapy wykonania go. Makijaż oczu w całości wykonałam paletką Sleek Brights Ultra Matts vol. 1, której zdjęcie znajduje się poniżej. Użyłam do wykonania większości moich ulubionych pędzli firmy Kozłowski.


1. Nigdy nie zapominam o pielęgnacji przed makijażem. oczyszczam buzię Mleczkiem 3w1 Mary Kay i nakładam krem nawilżający Botanical Effects również MK.

2. Na buzię nakładam podkład Revlon, używając do jego aplikacji pędzla Hakuro H50. Pudruję twarz puerem sypkim Mariza. Konturuję policzki bronzerem W7 Honolulu, rozświetlaczem z paletki Sleek Contour Kit Light oraz na szczyty kości policzkowych nakładam róż Bell 2Skin w odcieniu nr. 052. Zaznaczam także brwi konturówką Catrice 030. Linię wodną oczu maluję jak zwykle białą kredką Inglot.

2. Zaczynam makijaż oczu od nałożenie Bazy na powieki Ingrid.


3. Na centralną część powieki ruchomej nakładam soczystą zieleń Cricket.


4. Na wewnętrzną część powieki aplikuję żółciutki cień Bammi.


5. W części zewnętrznej powieki, pędzelkiem do rozcierania Mary Kay nakładam piękny fiolet Sugarlite.


6. Załamanie powieki maluję jasnoróżowym cieniem Floss, w ten sposób, aby wcześniejsze trzy płynnie rozetrzeć.


7. Linię rzęs zaznaczam czarną kredką Mary Kay.


8. Dolną powiekę maluję błękitnym cieniem Chill.


9. Tuszuję rzęsy maskarą Maybelline Colossal Volum` Express.


10. Na usta nakładam brzoskwiniową szminkę Catrice Ultimate Colour 050 Princess Peach.


11. Makijaż jest gotowy. Oto Efekt z otwartymi i zamkniętymi oczami:




Mam nadzieję, że taka prosta propozycja makijażu wiosennego się Wam podoba. Pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy:

  1. fajniusi,wiosenny zastrzyk kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, bardzo wesołe kolorki! Od razu jakoś tak cieplej na sercu się robi. :) Ja jednak bardziej roztarłabym granice między kolorkami. :)
    Pozdrawiam wiosennie: http://maggielille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, masz rację ;) Następnym razem postaram się aby na zdjęciach było widać, że są dobrze roztarte :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. podoba mi sie polaczenie rózu i zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów-bardzo fajny makijaż :)http://maria-n.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, kolorowy makijaż :) a ja nie lubię tej paletki Sleek :p

    Zapraszam na konkurs: http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)