wtorek, 12 lutego 2013

Sesja Fashion

Witajcie! Dziś przygotowałam dla Was kilka zdjęć z poniedziałkowej sesji zdjęciowej. Zostałam zaproszona do Kurowa do jednej z moich ulubionych fotografek - Jagody Reczek. Sesja była zorganizowana na zlecenie Agencji Uncovermodels i pozowała przesympatyczna Amanda. Bardzo dziękuję Wam dziewczyny za tak mile spędzony czas. Pozdrowienia również dla niezastąpionej Kasi, która dzielnie pomagała Jagodzie przy świetle.
Chciałabym się pochwalić, że tym razem nie tylko malowałam modelkę, ale również układałam włosy, mam nadzieję, że wyszło mi to nie najgorzej.
A teraz efekty naszej współpracy:








Fotograf: Jagoda Reczek
Modelka: Amanda/Uncovermodels
Makijaż i fryzura: Agata Michalak
Pomoc: Kasia

2 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)