wtorek, 15 stycznia 2013

Wyniki Konkursu Ikor!

Witajcie Kochani! Nie byłabym sobą gdybym się Wam nie pochwaliła moją wygraną w konkursie organizowanym przez Polskie Stowarzyszenia Kosmetologii i Medycyny Estetycznej oraz firmy kosmetycznej Ikor. Jestem jedną z 5 laureatek, które w nagrodę dostaną kosmetyki o wartości ok. 300zł. Cieszę się jak dziecko i serdecznie dziękuję za Wasze głosy na blogu Ikor. Możecie na nim przeczytać wiele ciekawych informacji, do czego Was zachęcam. Link znajduje się tutaj: blog.ikor.pl
A to przypomnienie makijażu z którym wygrałam konkurs:


Przy okazji chciałabym bardzo podziękować mojej siostrze Dorocie, za to, że zawsze jest moją awaryjną modelką ;) i oczywiście Magdzie Czajce, która mimo świąt znalazła chwilkę żeby sfotografować makijaż. Dzięki dziewczyny :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)