niedziela, 23 grudnia 2012

Witajcie!

Po bardzo długim namyśle zdecydowałam się założyć blog. Znajdziecie tu opinie o kosmetykach, które znajdują się w moim kufrze, tych bez których nie wyobrażam sobie pielęgnacji lub makijażu, ale także o tych, które z premedytacją wyrzucam do kosza, bo nie spełniły moich oczekiwań. Będę zamieszczać tu także moje makijaże z sesji zdjęciowych.
Jeśli macie jakieś wątpliwości jeśli chodzi o pielęgnację, makijaż - piszcie na: agata.michalak@poczta.fm. Odpowiedzi na pytania będę zamieszczać w kolejnych postach.
Na wstępnie chciałabym również zaprosić każdą z Was na Bezpłatne Warsztaty Kosmetyczne i Makijażowe jakie prowadzę w Lublinie. Dobieram na nich odpowiednią pielęgnację oraz uczę makijażu, co więcej nie musisz nigdzie chodzić w poszukiwaniu wybranych przeze mnie kosmetyków, bo możesz kupić je na Warsztatach.
Nie pozostało mi nic więcej w tym poście co życzyć Wam miłej lektury. Mam nadzieję, że skorzystacie z informacji zawartych na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)